Reklámozás és az intim szféra

Sok vállalati vezető szeretné alkalmazottait, ügyfeleit és vásárlóit meglepni valami aprósággal, de nagyon nehéz „nem sablonosan” gondolkodni. Ajándékozásnál igen előnyös tud lenni, ha kreatívak vagyunk és valami újjal állunk elő, de lássuk be, ez nem egyszerű feladat.

Egy reklámajándék készítése már lerágott csont kezd lenni, mindenki ugyanazzal próbál kedveskedni, ami által immunissá kezdenek válni az ajándékozottak és egyáltalán nem azt a hatást éri el a reklámajándék kiosztása, mint ami a cél lenne. De ha egyszer sikerül más oldalról megközelíteni a témát és új gondolatokkal gazdagodni, akkor nem várt sikereket érhetünk el. Erre tökéletes példa, ha reklámajándékként logózott, mintázott töröközőt ajándékozunk az arra érdemeseknek. Gondoljunk csak bele. Mindenkinek a törölközője az intim szférájának részét képezik, amibe csak nagyon keveseket engedünk be. Ha viszont egy vállalat ajándékával napi szinten találkozik a célszemély, szoros kötődés és kapcsolat alakulhat ki a két fél között.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás