A megbízás hivatalos formája: briefing

A magyar reklámügynökségek a munkát mindig egy hivatalos dokumentum, a briefing készhez vétele után tudják megkezdeni.

A briefing lényege, hogy tömören, konkrétan, átláthatóan, pozitív szemlélettel és teljes körűen legyen megfogalmazva, amiből a magyar reklámügynökségek tudni fogják egészen pontosan, hogy mi a feladatuk. A briefingnek tartalmaznia kell, hogy mi az ügyfél neve és mi a tevékenységének a lényege. Az ügynökségnek ugyanis ismernie kell az ügyfelet és azt, hogy milyen piacon kell a kampányt folytatnia, valamint milyen a megbízójának a helye ezen a területen. Ezen kívül a megbízás indoka és célja, a termék vagy szolgáltatás pontos leírása, a főbb előnyök bemutatása, a versenytársak felsorolása és bemutatása, a USP, célcsoport meghatározás és a pozícionálás is a része. A magyar marketingügynökségekbreifingjében szerepel még a kampányidőszak meghatározása, a használandó médiumok és formátumok, a kommunikáció hangvétele és stílusa, a korábban folytatott reklámtevékenységek felsorolása és a kampányra szánt keretösszeg is. A briefinget a megbízó cég marketingesei készítik el és prezentálják a magyar reklámügynökségek csapatainak.

 


A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás